V2: новий проект автобусної станції

Проект автобусної станції від архітектора Івана Кіпіша, викликав справжній шквал обговорень та думок на тему.

Проект не пустослівний, адже направді триває підготовка до початку реконструкції нашого автовокзалу, що підпорядковується "Тернопільавтотрансу". Іван Кіпіш - автор проекту, за яким провели реконструкцію автовокзалу у Тернополі. Після аналізу усіх відгуків архітектор пропонує  змінений дизайн для Теребовлі. "Вважаю, що не можна робити громадські проекти не порадившись із громадськістю", - вважає він.

17690439_1423867734343390_255181626_n

"Після публікації першої версії проекту більшість відгуків були позитивними, проте близько 10-15% користувачів інтернету вважає, що запропонований варіант нагадує CCCР. Зумовлено це тим, що за основу вхідного вузла було взято символ "Автотрансу", який був розроблений ще в далеких 70-х, - розповідає Іван. -
Пропоную вашій увазі нову версію у сучасному стилі "мінімалізм". Цей варіант дещо здорожчить будівництво, у зв'язку з конструкцією даху та використанням облицювальних матеріалів".

17760435_1423867741010056_1652559317_n

Проектом передбачено: зал очікування та каси, санвузол, в т.ч. для маломобільних груп населення, камера схову та адміністративні приміщення.

 

Будівля автостанції, за проектом Івана, повинна бути облаштована камерами відеоспостереження та безкоштовним WiFi.

Ілона КОЗАР.

___________

Висловіть свою думку!

Для коментаторів "зробив би краще", "не подобається", "нема навісу з лавками" - архітектор запрошує звертатись в приват для отримання вихідних даних на проектування та чекає ваших пропозицій.

Більше коментарів про проект ТУТ.

Коментарі у Facebook

Автор Запису: Редактор

    […] Проект автобусної станції від архітектора Івана Кіпіша, викликав справжній шквал обговорень та думок на цю тему, – повідомляє портал Твоє місто Теребовля […]

      Руслан

      (24 Квітня 2017 - 02:28)

      Чому “новий проект” це завжди просто свіжа шкарлупа із давно знайомим вмістом? Де ж свіжість ідей та думок? Та ж сама малофункціональна тісна коробка в осучасненому вигляді. Чому приміщення вокзалу повинно бути розміщене десь на отшибі і біжучи за квитком (в умовах критичного браку часу) доводиться двічі пройти тим самим шляхом: перон – каса, каса – перон? Чому б не передбачити можливість наскрізного проходження через приміщення автостанції: увійшов з боку міського центра, придбав квиток, вийшов на перон з протилежного боку через інший вихід. Для цього необхідна корекція розміщення будівлі вокзалу відносно вулиці. Де накриття над пероном? Під накриттям зупиняються автобуси і пасажири не мокнуть під дощем в час посадки. А сфера обслуговування? Передбачити площу для газетного кіоска, крамниці для дорожніх дрібниць – можливо споруда повинна мати другий поверх. Отже робота над проектом лише починається.

    Василь

    (3 Квітня 2017 - 21:21)

    Гарно, враховуєчи те що маємо. Та мені б хотілось більше простору, світла за рахунок відкритих місць, засклених. Дуже якось гнітить. Багато “впжкості” у споруді і кучності.

    […] Ще зовсім недавно ми обговорювали проект реконструкції автостанції нашого міста. Забракували перший варіант, більше сподобався другий. […]

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.