Проморолик про Теребовлю набуває популярності

У листопада і під час відзначення цьогорічного Дня Патріота, було презентовано професійний туристичний проморолик Теребовлі.
Зйомки здійснені  Українським кризовим медіа-центром спільно із продакшн-студією DocNoteFilms в рамках проекту "DOBRE". Режисер зйомок - Констянтин Кляцкін.

Про те як відбувався процес зйомок у супроводі Туристично-інформаційного центру та за участі депутатів молодіжної міської ради цієї осені ми писали ТУТ.

На сьогоднішній день ролик у фейсбук подивилися вже більше 20 тисяч людей. Пропозицію про трансляцію цих кадрів надходять із центральних телеканалів.

"Ми насправді вдячні творцям відеоролика за настільки професійний і якісний продукт. Ми віримо, що така подача наших туристичних принад стане однією із рушійних сил розвитку туризму", - говорить директор "Туристично-інформаційного центру". За його словами, після нового року будуть поширені і невеликі 30-ти секундні ролики, які допоможуть привернути увагу туриста до конкретних історичних об'єктів та цікавих туристичних послуг.

Станом на 4 січня, ролик переглянули понад 70 тисяч людей.

Також трансляцію ролика розпочав і Всеукраїнський телеканал "Рада".

Коментарі у Facebook

Автор Запису: Редактор

1 думка на “Проморолик про Теребовлю набуває популярності

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.